Geoblog.pl    basikmary    Podróże    podróże 60+ 360o around the World    zwiedzanie .... uff znowu gorąco

zwiedzanie .... uff znowu gorąco

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Honolulu

Czasu brakuje na robienie notatek. Znalazłam w netcie zapiski naszych Rodaków, którzy wybrali to miejsce jako swój dom. Zapraszam do przeczytania. Opisują Hawaje świetnie. Ja bym tego lepiej nie zrobiła:
Moje zdjęcia są aktualnie w za dużej rozdzielczości i muszę je zmniejszyć aby zamieścić na blogu. Notatki asap :-). Po prostu nie ma kiedy spać a co dopiero pisać.

Pierwsze wrażanie .... cudne widoki, niebiańskie wody zatoki, luksusowa miejscowość, plaże pełne wypoczywających turystów. Wszystko dla ludzi w luksusowym wydaniu. Brakuje tylko tzw, marketów. Popularne ABC to taka nasza "Żabka" - podstawowe produkty ale naprawdę podstawowe, brakuje warzyw a z owoców to tylko banany mimo, że to tutaj właśnie są największe sady ananasów. Może jeszcze nie trafiliśmy w odpowiednie miejsce. Mamy studio przy WiKiKi a tutaj to tylko luksusowe sklepy i mnóstwo biur podróży.