Geoblog.pl    basikmary    Podróże    podróże 60+ 360o around the World    Ponta Delgada na Sao Miguel Azory

Ponta Delgada na Sao Miguel Azory

Portugal
Portugal, Ponta Delgada

Ponta Delgada piękne portugalskie miasteczko na Wyspie Św. Michała Azory. Odsypiamy zaległości. Hotel VIP Executive **** bardzo wysłużony. Pierwsze wrażenie gorsze niż w Hostelu w Bostonie. Niektóre meble jak z czasów Gierka, TV - stary, Internet nie działa. W Hotelu nie ma żelazka, ekspresu do kawy :-(. No cóż skończyły się amerykańskie standardy. Europa :-). Windą może wjechać każdy, nie tak Australii, Nowej Zelandii, USA (do góry) tylko gość zameldowany, posiadający kartę magnetyczną do pokoju. Standardy bezpieczeństwa też inne (lub ich wcale nie ma). Pani z obsługi hotelu, widząc, że pukam do pokoju, pyta to twój pokój odpowiadam tak ......i Pani otwiera mi pokój swoją kartą. W Pullmanie byłoby to niemożliwe. Tam ja zostawisz wywieszkę "proszę nie przeszkadzać" to manager automatycznie blokuje dostęp do pokoju wszystkim pracownikom Hotelu :-). Widać, że dbają o bezpieczeństwo. Tutaj wierzą ludziom i dobrze, oby nie zdarzyło się, że otworzą drzwi nieodpowiedniej osobie.